HABERLER»SİYASET»HABER7»6 Mart 2014 Perşembe, 06:56

Mansur Yavaş: Gökçek'le programa çıkılmaz

CHP'nin adayı Mansur Yavaş, Melih Gökçek'le televizyon programına çıkmayacağını söyledi.

Mansur Yavaş: Gökçek'le programa çıkılmaz

CHP Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş, 30 Mart yerel seçimler öncesi Ankara için tasarladıkları plan ve projeleri Teke Tek Özel'de Fatih Altaylı'ya yanıtladı. 

Yavaş, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ile televizyon programına çıkmayacağını söyledi ve gerekçelerini de şöyle açıkladı: 

"Ben açıkça söylüyorum, onunla programa falan çıkılmaz, sizin televizyonda bir şey söyler, ben de bir başka televizyondan veya aynı televizyondan ertesi gün bir şeyler söylerim çünkü kendisiyle normalde bir tartışma imkanı olmuyor. Çok agresif, bir şey söylerseniz size konuşma imkanı vermiyor, hep saldırgan. Bunun adı siyaset değil."

Haberin Alındığı Kaynak»www.haber7.com

EN SON SİYASET HABERLERİ

  • 'Kılıçdaroğlu bu millet enayi değil' 22:57

    'Kılıçdaroğlu bu millet enayi değil' Bakan Çavuşoğlu, "Kılıçdaroğlu, noterden belge almış. Hiçbir siyasi kaygı gütmeden söylüyorum. Bu bir kere acziyettir" dedi.

    ÜLKE HABER » 29.03.2015 22:57 F5Haber'de Oku
  • Deniz Baykal'a sandık şoku! 22:15

    Deniz Baykal'a sandık şoku! CHP eski Genel Başkanı Baykal, Muratpaşa ilçesindeki Telekom Anadolu Lisesi'nde oy kullandığı 11 numaralı sandıktan 33 oyla üçüncü çıktı.

    F5HABER » 29.03.2015 22:15
  • 11 milletvekili listeye dahi giremedi 22:12

    11 milletvekili listeye dahi giremedi CHP'nin 41 ilde yaptığı ön seçimde 11 milletvekili aday listesine dahi giremeyerek, büyük şok yaşadı

    MİLLİYET » 29.03.2015 22:12 F5Haber'de Oku
  • Adnan Keskin listeye giremedi 22:04

    Adnan Keskin listeye giremedi DENİZLİ'de CHP'nin ön seçiminde en büyük sürprizi eski Bayındırlık Bakanı ve CHP Genel Başkan Yardımcısı Adnan Keskin yaşadı. Keskin, 7 milletvekili bulunan Denizli'de listeye giremedi, 2 bin 780...

    MİLLİYET » 29.03.2015 22:04 F5Haber'de Oku
  • Saray mutfağının bilinmeyen sırları 21:56

    Saray mutfağının bilinmeyen sırları Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nın mutfağı mütevaziliği ile dikkat çekiyor. Saray'da Emine Erdoğan limon ve elma kabuklarını bile ziyan ettirmiyor. Evde bol bol da beyaz çay içiliyor.

    MİLLİYET » 29.03.2015 21:56 F5Haber'de Oku
  • Deniz Baykal'a sandık şoku! 21:44

    Deniz Baykal'a sandık şoku! CHP eski Genel Başkanı Baykal, Muratpaşa ilçesindeki Telekom Anadolu Lisesi'nde oy kullandığı 11 numaralı sandıktan 33 oyla üçüncü çıktı.

    ÜLKE HABER » 29.03.2015 21:44 F5Haber'de Oku
  • İzmir'den CHP'ye bir şok daha! 20:40

    İzmir'den CHP'ye bir şok daha! Kılıçdaroğlu'nun da 2. bölgeden 57. sıra numarasıyla yer aldığı ön seçimlere katılımın, yüzde 55 civarında olduğu bildirildi.

    ÜLKE HABER » 29.03.2015 20:40 F5Haber'de Oku
  • CHP'de ön seçim tamamlandı 20:04

    CHP'de ön seçim tamamlandı CHP'de milletvekili aday listesini belirlemek için hakim denetiminde yapılan ön seçim tamamlandı.

    ÜLKE HABER » 29.03.2015 20:04 F5Haber'de Oku
  • Sarıgül ve Baykal geride kaldı 20:01

    Sarıgül ve Baykal geride kaldı Oy sayımı devam eden İstanbul 2. bölgede eski Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül ve Antalya'da Deniz Baykal'ın ilk sıralarda olmadığı belirtiliyer.

    MİLLİYET » 29.03.2015 20:01 F5Haber'de Oku
  • Kılıçdaroğlu, bu millet enayi değil 19:36

    "Kılıçdaroğlu, bu millet enayi değil" Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, memleketi Antalya'da AK Parti Aksu İlçe Teşkilatı'nın açılış törenine katıldı. Yağmur altında alana gelen Bakan Çavuşoğlu, korumalarının açtığı şemsiye altında...