» » F5HABER »

Üç büyük şehirde son durum

Sonar Araştırma'nın başkanı Hakan Bayrakçı, İstanbul, Ankara ve İzmir'deki son durumu açıkladı.

Üç büyük şehirde son durum

20 Mart'ta başlayacak, seçimlere yönelik anket yayınlama yasağından önce hazırlanan son anketlerden birini SONAR Araştırma'nın başkanı Hakan Bayrakçı Twitter hesabından açıkladı.

Araştırmaya göre İstanbul, Ankara ve İzmir sonuçları şöyle:

İSTANBUL:

AKP.......... 45.3
CHP.......... 40.6
MHP.......... 5.6
HDP.......... 4.7
DİĞER....... 3.8

ANKARA:

AKP.......... 46.2
CHP.......... 39.9
MHP.......... 10.2
DİĞER........3.7

İZMİR:

CHP.......... 51.3
AKP.......... 31.6
MHP.......... 8.1
DİĞER....... 8.9


2009 YEREL SEÇİM SONUÇLARI:

ANKARA:
1. AK PARTİ 38,5
2. CHP 31,5
3. MHP 26,9

İSTANBUL:
1. AK PARTİ 44.0
2. CHP 37,0
3. MHP 5,1

İZMİR:
1. CHP 55,2
2. AK PARTİ 30,7
3. MHP 7,2

EN SON SİYASET HABERLERİ

  • MHP'li Semih Yalçın'dan gazetecilere; İt uşakları 10:25

    MHP'li Semih Yalçın'dan gazetecilere; İt uşakları MHP Genel Başkan Yardımcısı, TGRT'de MHP'nin politikalarına ayar verilmeye çalışıldığını savunarak, programcılara "it uşakları" dedi.

    F5HABER » 28.08.2015 10:25
  • Kürtler özerklik istemesin de ne yapsın? 10:17

    "Kürtler özerklik istemesin de ne yapsın?" Selahattin Demirtaş, "Vekillerimiz Yüksekova'ya giremiyor. AK Parti valisi, şehri kapatmış. Arkadaşlarımız giremiyor oraya. Kürtler özerklik istemesin de ne yapsın?" dedi.

    MİLLİYET » 28.08.2015 10:17 F5Haber'de Oku
  • Numan Kurtulmuş'tan AK Parti'nin oylarıyla ilgili flaş açıklama! 09:40

    Numan Kurtulmuş'tan AK Parti'nin oylarıyla ilgili flaş açıklama! Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş, "AK parti 7 Haziran'a göre oylarını artıracaktır. Umut ederiz ki tek başına sonucu getirir. AK Parti'nin oy almasına neden olacak bir zeminin oluşacağını tahmin...

    F5HABER » 28.08.2015 09:40
  • Bahçeli isyan etti! Hançerlendik 09:07

    Bahçeli isyan etti! Hançerlendik MHP, Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun seçim hükümetinde yer alması için önerdiği bakanlığı, ihraç için disipline sevk edilen Tuğrul Türkeş'in kabul etmesinin şokunu üzerinden atarken, MHP Genel Başkanı...

    F5HABER » 28.08.2015 09:07
  • Zafer Bayramı ile ilgili önemli karar! 09:02

    Zafer Bayramı ile ilgili önemli karar! Davutoğlu imzasıyla yayımlanan 30 Ağustos genelgesinde bayram boyunca şenlik, konser ve kutlama faaliyetlerinin yapılmaması istendi.

    MİLLİYET » 28.08.2015 09:02 F5Haber'de Oku
  • Kardeş Türkeş'ten ilginç çıkış! 08:58

    Kardeş Türkeş'ten ilginç çıkış! Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun seçim hükümetinde yer alması için bakanlık önerisini kabul eden Tuğrul Türkeş'e kardeşi eski Ak Parti Milletvekili Ahmet Kutalmış Türkeş'ten ilginç değerlendirme geldi.

    F5HABER » 28.08.2015 08:58
  • Arınç'ın yerine bomba isim! 08:44

    Arınç'ın yerine bomba isim! Ak Partililere teklif götürürken şu anda görev yapan kabinesini büyük oranda koruması beklenen Davutoğlu, teklifi reddeden HDP'li Tüzel'in yerine bağımsız bir isim atayacak.

    F5HABER » 28.08.2015 08:44
  • Son ankette çarpıcı sonuçlar! 08:27

    Son ankette çarpıcı sonuçlar! Son ankete göre AK Parti ve CHP oylarını yükseltirken, MHP ve HDP'de düşüş var. Araştırma, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a olan desteğin de artarak devam ettiğini ortaya koydu.

    F5HABER » 28.08.2015 08:27
  • Tuğrul Türkeş'ten sert sözler! 08:23

    Tuğrul Türkeş'ten sert sözler! "Ben MHP'deyim. İstifa etmedim. Etmem. Anayasal bir görev üstleneceğim. Onlar da beni atamaz."